sista sidan

Lena Alkes Blog och Träningsjournal under Talangjakten 2009.

Observera att endast deltagaren och coacherna kan posta inlägg i Träningsjournalerna.

sista sidan

Inläggav Lena Alke » ons 09 dec 2009, 18:47

hej! xD

då var man tillbaka till verkligheten igen. Placerade mig på 11:e plats. till en början var jag riktigt sur och besviken men det har lagt sig nu. Började älta vad jag skulle gjort annorlunda osv. Men nu känns min placering faktiskt riktigt bra. Att jag tagit mig i form trots blindtarm, dödsfall och annat känns starkt gjort :)

Har ätit gott från lördag efter tävlingen till och med igår. Idag började jag på nytt kostprogram som jag kommer att följa för att inte kroppen ska dra på sig allt för mycket av de fett jag kämpat för att ta veck. Inte helt till 100% men i den mån det går. Har fri dag en dag i veckan är det tänkt. Kasta om den lite utefter hur julafton infaller osv :)

Planer nu då... ja.. jag går runt och funderar hela dagarna mer eller mindre. För det första har jag beslutat mig för att låta kroppen vila helt från gymträning resten av året. Tror den verkligen är i behov utav vila. Vi ska även flytta i helgen och få till det i huset. Behöver även ta igen tid med familjen.

Efter årsskiftet blir det till att bygga mer massa och när jag känner att jag lagt på mig mer kvalitativ massa för en revanch kommer jag att stå i strålkastarljuset igen... vem vet när och i vilken klass det blir...

TACK ALLA PÅ PF, FREDRIK OCH JOCKE SOM GIVIT MIG DEN HÄR CHANSEN OCH FÅTT MIG I BRA FORM!!!

NI KOMMER FÅ SE MER AV MIG... JAG GÖR ER INTE BESVIKNA, DET HÄR ÄR BARA BÖRJAN....

TAVLING.jpg
Lena Alke
Talangjakten 2009

Återgå till Lena Alkes Blog/Träningsjournal