Lena Alkes Träningsjournal- Vecka 21

Lena Alkes Blog och Träningsjournal under Talangjakten 2009.

Observera att endast deltagaren och coacherna kan posta inlägg i Träningsjournalerna.

Lena Alkes Träningsjournal- Vecka 21

Inläggav Lena Alke » tis 01 dec 2009, 04:54

brrrrrrrrrr vad jag fryser hela tiden sov med flecekläder på inatt.., Ont i benen och kroppen börjar känna mig riktigt risig.

Blir en vända till frisören idag :D ska bli riktigt skönt att slipa till kaluffsen.

Har börjat att dricka mycket vatten nu. Minst 6 liter om dagen och salta maten extra mycket. Närmare tävlingsdagen när jag drar ner på vatten och slutar med salt kommer jag att spola ur den vätska jag lagrat och mer där till. Ser ut som en boll i ansiktet idag men det gör inget.
Kosten är också ändrad.

Ska försöka hitta några vettiga kläder inför arbetsdagen. Måste nog köra 3 lager... brr...
Lena Alke
Talangjakten 2009

Onsdag

Inläggav Lena Alke » ons 02 dec 2009, 22:16

Nu är väskorna packade. Maten lagad och armarna vaxade. drar av det sista håret i morgon iom att jag behöver mitt hår nu när jag är frusen ;)

I morgon kväll bär det av mot götet!!

Är lite nervös och packnojjig. rädd att jag ska missa att packa vissa grejjer osv. dräkterna, skorna är packade. Får säga som pappa, bara visakortet är med så går allt att lösa. Får inte glömma kortet då. 8-| Känner mig glömsk och vismig just nu.. nära till lipen när jag inte hittade mina långkalsonger. Dräkterna är inte heller klara. har försökt att fokusera men det har inte gått.. syrran har lite jobb på fredag ;)

Har även en nojja över att jag är rädd att missa tåget då jag för 6 år sedan hade missuppfattat tågtiden och kom precis i tid. Sen dess stressar jag alltid upp mig om man inte åker till tåget 1 timma innan och är I TID!!!

Har saltladdat och druckit kopiösa mängder med vätska nu i 3 dagar. I morgon består nästan all min mat av kolhydrater. Vilken shock det kommer bli.. fantastiskt. Måste lägga mig nu så jag får äta ris, riskakor, frukt nån gång!!

Får se om jag hinner skriva nå mer. Annars... lycka till för mig på min debut i bodyfitness...
Lena Alke
Talangjakten 2009

Torsdag

Inläggav Lena Alke » tor 03 dec 2009, 06:59

ännu ett sorgligt besked.

Min vän och bilbingokollega Yngve har lämnat jordens yta. Nu slipper han all smärta. Jag är väldigt ledsen.

yng.jpg
Lena Alke
Talangjakten 2009

Återgå till Lena Alkes Blog/Träningsjournal