Nu är väskorna packade. Maten lagad och armarna vaxade. drar av det sista håret i morgon iom att jag behöver mitt hår nu när jag är frusen

I morgon kväll bär det av mot götet!!
Är lite nervös och packnojjig. rädd att jag ska missa att packa vissa grejjer osv. dräkterna, skorna är packade. Får säga som pappa, bara visakortet är med så går allt att lösa. Får inte glömma kortet då.

Känner mig glömsk och vismig just nu.. nära till lipen när jag inte hittade mina långkalsonger. Dräkterna är inte heller klara. har försökt att fokusera men det har inte gått.. syrran har lite jobb på fredag

Har även en nojja över att jag är rädd att missa tåget då jag för 6 år sedan hade missuppfattat tågtiden och kom precis i tid. Sen dess stressar jag alltid upp mig om man inte åker till tåget 1 timma innan och är I TID!!!
Har saltladdat och druckit kopiösa mängder med vätska nu i 3 dagar. I morgon består nästan all min mat av kolhydrater. Vilken shock det kommer bli.. fantastiskt. Måste lägga mig nu så jag får äta ris, riskakor, frukt nån gång!!
Får se om jag hinner skriva nå mer. Annars... lycka till för mig på min debut i bodyfitness...