Lena Alkes Träningsjournal- Vecka 19

Lena Alkes Blog och Träningsjournal under Talangjakten 2009.

Observera att endast deltagaren och coacherna kan posta inlägg i Träningsjournalerna.

Lena Alkes Träningsjournal- Vecka 19

Inläggav Lena Alke » ons 18 nov 2009, 05:08

tjabbaaa!!

Kort och gott..

Jag fortsätter med min cykling/promenader 2 timmar om dagen. Träning på det som börjar gå över förväntan. Törs inte lasta på just nå vikter i benpressen, kört lite extra bensparkarosv som känns bra. Magen är fortfarande svullen.

Jag är snart ikapp de andra hehe.. ligger på min lägsta vikt hittills.. vikt, mått, bilder kommer på lördag.

har kommit in i ett riktigt flyt nu, hoppas det håller i sig.

SE UPP!
Lena Alke
Talangjakten 2009

Lördag

Inläggav Lena Alke » lör 21 nov 2009, 07:24

Å.. äntligen helg och en 3 timmars sovmorgon :D

Vecka han varit stressig.
Jag har fått nytt träningsprogram av Jocke och det känns riktigt roligt. :thumbs:

Har funderat en del i veckan... min morfar har fått en stroke och ligger på sjukhus :( . Mina tankar går till honom. Tänker även mycket på mamma... jag vågar inte ens föreställa mig hur det skulle kännas om min egen pappa låg på sjukhus efter en stroke. Jag är lite pappas flicka :wub:

MÅTT
nu, sen förra mätningen (totala förändringen)
Midja: 68cm,-3cm (-12cm)
Lår: 53 cm -1cm (-3)
Höfter: 93cm -1cm (-7cm)
Vader: 36cm -0cm(-2cm)
arm: 27cm, -1cm (-1cm)

vägde i dag 59.7 - 2.9 (-9.3kg) .

Idag blir det ingen höjningdag.. det är slut med dom nu. Om 2 veckor kan jag däremot äta precis vad jag vill när jag vill.. kommer kanske inte göra det med vetskapen om att jag får håller lågan uppe.. 14 dagar kvar.. bara att försöka skala av det sista.
Lena Alke
Talangjakten 2009

formen då??!!!

Inläggav Lena Alke » lör 21 nov 2009, 16:03

21.1105.jpg
21.1104.jpg
21.1103.jpg
21.1102.jpg
21.1101.jpg
Lena Alke
Talangjakten 2009

söndag

Inläggav Lena Alke » sön 22 nov 2009, 14:48

känner mig ganska pigg idag.. sitter och jämför lite kort och inser att det går helt klart framåt i dieten :thumbs:
har lite fett på magen benen kvar som gärna får lossna så är jag i hamn inför debuten.

Igår blev det en del poseringsträning med Camilla Eriksson som tävlar för team re-form. Ska öva nu en stund varje dag så det sitter.. ska vinkla ihop fötterna lite mer tydligen.. om det är något mer som bör ändras på hojta till.. jag är ingen stjärna på det här och det är lätt att man övar in fel. Jag försöker inte ha så mycket krav på mig själv iom att det är första tävlingen men man vill ju visa det man har på bästa sätt..

Vi har ju fått en packlista från chefen här i veckan och jag började beta av den igår.. gick en sväng på stan.. fy vad jobbigt det var med alla människor.. började svettas värre än på gymmet.
Jag köpte:
fiberwig.jpg

Fiberwig består av två typer av supertunna nylonfibrer; ett kort och ett långt. Dessa sammanflätas för att skapa en lätt och mjuk hinna över dina fransar. Vid extra applicering byggs dessa fibrer på. Resultatet blir naturliga fransar med extrem längd!
Fiberwig ger långa och separerade fransar utan klumpar. Mascaran sitter hela dagen utan att flaga. Den speciella borsten jobbar med fibrerna och separerar varje ögonfrans. Den unika inkapslande formula varken smular eller kladdar.

Proffs__b140m.gif

ardell115.jpg

Ardell lösögonfransar nr 115 är extraordinära lösfransar för show och glamour. De kallas även "Show Girl" tack vare sina praktfulla fransvippor. Fransarna är gjorda av 100% steriliserat äkta hår och varje frans är knuten och fäst för hand för att uppnå högsta kvalitet.
De är lätta att fästa, bekväma att bära och sitter säkert tills du tar av dem. Varje par kan återanvändas i upp till tre veckor.

gato.jpg

( driver bra med vatten och ni sover bra på detta om det behövs (rött ger tryck)
Gato Negro, den svarta katten, är Sveriges mest populära kvalitetsvin och det är lätt att förstå varför. I vinet ryms hela Chiles vinhistoria och den mycket druvtypiska karaktären speglar de perfekta förhållanden som råder i många av Chiles vingårdar. Varma dagar, svala nätter, inget regn och osannolikt hälsosamma vinstockar, så lyder receptet om man vill bli bäst i Sverige.

och det tog mig 1½ timme.. blir trött på mig själv.

Hon som syr mina dräkter var här igår och kikade på mig en sista gång. åker eventuellt till sundsvall nästa helg och färdigställer dom helt. sista justeringen sen blir det till att limma på 1500 stenar som jag köpt :?

nu ska vi gå på bio med barnen.. det blir upp
upp-pixar-film-150x150.jpg
Lena Alke
Talangjakten 2009

..........

Inläggav Lena Alke » sön 22 nov 2009, 21:08

åååååååååååååå............. sen som ställer sig ivägen för mig kommer jag att äta upp.. sista målet nere och magen skriker av hunger efter 20 min... blir ännu en lång natt....
Lena Alke
Talangjakten 2009

Återgå till Lena Alkes Blog/Träningsjournal