Lena Alkes Träningsjournal- Vecka 18

Lena Alkes Blog och Träningsjournal under Talangjakten 2009.

Observera att endast deltagaren och coacherna kan posta inlägg i Träningsjournalerna.

Lena Alkes Träningsjournal- Vecka 18

Inläggav Lena Alke » mån 09 nov 2009, 19:47

Godkväll... eller godnatt.

Idag har jag äntligen kunnat återgå till rutiner :D

Hasade mig ur sängen 04.30 i morse.. blev cykel 1 timme.
frukost, tvagning. väcka Liam, han badade, klädde på sig och iväg hemifrån 06.30. Börjar 07.50 men måste åka ett tag innan då han går på dagis en bit från jobbet. Var vid dagis strax efter 7.

Äntligen fick jag jobba :D vi hade en hel del att stå i så tiden bara rusade iväg. Satt inte ner många minuter idag.

Vilodag från gymmet. Hämtade Liam, gick på affären och hemma igen vid 18... mat, vika tvätt, laga kyckling till veckan, dammsuga och nu sitter jag här på cykeln igen..

I morgon kommer äntligen Johan hem. Blir enklare då han kan lämna på dagis, diska, tvätta, laga mat osv :emo-thumbs: haha.. ja.. jag känner mig riktigt sliten efter idag. Hungern brukar slå in sådär på onsdag-torsdag. Känns som torsdag i kroppen idag.

Satt med min soppa till middag... tog upp skeden mot ansiktet samtidigt som det började klia i ansiktet.. tog det fantastiska beslutet att klia i ansiktet och helt plötsligt hade jag soppa på byxorna... märkligt... hur trött får man va. Liam har bättre bordsskick.. nu får jag skärpa mig :oops: "- MAMMA!, VAD GJORDE DU?!" RÅKA..
Lena Alke
Talangjakten 2009

Torsdag

Inläggav Lena Alke » tor 12 nov 2009, 05:37

Godmorgon!
Dagarna går i ett... cyckling, gym, jobb, hem, äta, cykla, sängen. blir runt 3 timmars träning om dagen nu.

¨2 dagar kvar till helg och då får jag mer tid med mig själv och familjen.

Har riktigt svårt att sova om nätterna. snittat 4 h sömn de senaste 3 dagarna. Hoppas det blir bättre snart.

Annars mår jag bra i kroppen. Har lite frossa på kvällarna och känner mig lite sjuk. Men det är borta på mornarna.

Ska cykla vidare ;)
Lena Alke
Talangjakten 2009

söndag

Inläggav Lena Alke » sön 15 nov 2009, 12:40

har blivit dålig på att skriva i bloggen. Dagarna bara går i ett med cykling, träning, jobb, hem, cyckling försöka sova. Har inte hänt så mycket mer.

Var i stugun på ladiesnight i fredags. Johan gjorde uppvisning, tror ni kvinnorna från stugun uppskattade det? jo men visst.
så jävla typiskt att jag bommade att ta kort!!

Hotade lite med att jag får köra uppvisning på mens night i stugun. inte lika uppskattat... :?

Nu har jag lagat mat för veckan och fyllt på en stora dosetten med div kosttillskott så nu är man redo för en ny vecka.

Måste komma ihåg att boka frisör och naglar.. mitt minne är som en guldfisk just nu.. ligger minneslappar lite här och var. :roll:

Jag tycker att jag gör det bra men tyvärr har Johan fått smaka på ett och annat lite dåligt humör. Men jag kompenserar upp det ikväll :whistle:

Nu.. iväg på badhuset.
Lena Alke
Talangjakten 2009

Återgå till Lena Alkes Blog/Träningsjournal