Lena Alkes Träningsjournal- Vecka 13

Lena Alkes Blog och Träningsjournal under Talangjakten 2009.

Observera att endast deltagaren och coacherna kan posta inlägg i Träningsjournalerna.

sm helgen

Inläggav Lena Alke » sön 11 okt 2009, 18:31

Söndagen steg jag upp kl 5. Gjorde i ordning frukost till Johan. Fixade och donade.
La sista lagret med färg ca 7 i Fredriks butik.
8 var vi på plats backstage.

Johan intog ryggläge än en gång.
vila.jpg

Kanske kvart i 10 gick -90 upp på förbedömningen. Jag var så jävla nervös. Men höll givetvis lugnet. Jag ropade och stojjade lite lagom för att inte ta över för mycket ;) Johan gjorde väldigt bra ifrån sig. Men backstage igen så trodde han att han inte gått vidare i och med att han inte fått gå fram de första 2 särbedömningarna. Innan vi for så har han sagt att han blir väldigt nöjd bara han tar sig till final så att han får göra sitt fria och få mer tid framför domarna. Han började packa ihop sakerna för att lämna backstageområdet. Magkänslan sa att det inte hade gått bra, oftast stämmer ju den... men bara oftast.
30 sec senare kommer en utav de som jobbade backstage fram till Johan och frågade hur det gått, Johan förklarade att det inte gått nå bra å att det var kul att tävla. "Ja, men då är det bara att ladda om nu då inför finalen" Johan fattar inte först... "vaddå?" "Jo, du har ju gått vidare och ska upp då igen ju!"
Då blev stämningen 1000 snäpp bättre och han började ladda inför finalen med ett stort mål mcdonalds.

Givetvis fick han lite massage i foajén också.
pf9.jpg

4:e plats tog han och ska han tävla igen vill han gå upp i -100. Mest troligt ska han bygga 2 år nu. Men man vet ju aldrig......

pf11.jpg
pf10.jpg
Lena Alke
Talangjakten 2009

Föregående

Återgå till Lena Alkes Blog/Träningsjournal