Dagarna flyger iväg

I morgon är sista dagen på jobbet sen börjar jag jobba på SNÖ
http://www.snoofsweden.seHar varit en del att avsluta på jobbet innan jag slutar så det har varit fullt upp.
Vem ska nu rengöra kaffemaskinen, gå ärenden, svara i telefon och hålla koll på stället?? Jag är rädd att det kommer bli totalt kaos!!
Blev ett gympass idag med så klart!!!!
Underkropp, lårdominant och mageknäböj bred fotställning 4 set, 8 reps, vila 60s
Hacklift, smal fotställning, häl upphöjd 3 set, 8 reps... direkt på
Bulgarisk splitböj 3 set, 8 reps/ben, vila 90s
Gående utfall 2 set, 8 reps/ben, 60s vila
Benspark, fötterna utåt 2 set, 12 reps vila 30s
Crunches med rep 3 set, 10 reps superset
Hängande benlyft 3 set, 8 reps, vila 60s
Var så jävla skönt att träna då jag stressat runt på jobbet. Blev lite svettig också
Efter jobbet for jag iväg till willys och handlade. De har börjat med sånna blippare så man slipper stå i kassan utan man blippar streckkoderna själv. Jag tycker det är sjukt smidigt att packa ner direkt i papperpåsarna. Blippar nu alltid när jag går till Willys..
som vanligt blir jag så klart fantastiskt kissnödig precis när jag börjar handla. Deras kundtoalett var ur funktion så det var bara ett att göra, hålla sig. Föresten tycker jag det är jävligt märkligt att man ska behöva betala 5kr för att kissa på Willys utanför stan, som att man skulle åka dit för att sniklåna toaletten, de borde väl se toaletten som en service för kunderna som handlar där, sen att de har 1 toalett och den är ur funktion är skandal. Nog om det.
Jag höll på att kissa på mig ca 57 gånger under tiden vi handlade. Vi packade 3 fulla papperskassar med matvaror och äntligen var vi klara och skulle bara blippa ut oss och åka hem så att jag fick kissa någon gång.. nu var det verkligen
KRIS! Och vad händer?!
JOOO... då var det kontroll.. vilket innebär att man får gå till en kassa, plocka upp alla packade varor på bandet igen och sedan packa ner allt igen.
Jag blir så jävla trött.... självklart stämde allt men det tog ju sina 10 minuter och jag stod där som en sax och vajade fram och tillbaka, gestikulerade och trippade samtidigt på tå.. kände hur andningen förändrades och jag fick
PANIK!! Jag fick ta till alla trick, sätta sig på foten och låtsas att man gör något med skon, dra upp byxorna långt upp i skrevet är en annan.
En darrig färd hem, jag han knappt få av mig byxorna innan jag började kissa.
Nästa gång kommer jag fan kissa på mig. Och om jag hade gjort det idag så var det helt och hållet
Willys fel.. de hade fått tvätta upp mina nerpinkade byxor.
Urin är en vätska som utsöndras av njurarna och som samlas upp i urinblåsan.
Under normala omständigheter ska urinen vara steril och bestå av vatten, urinämne (urea) och joner. Även inaktiverade läkemedel, toxiner och andra föreningar som är främmande för kroppen utsöndras i urinen. Människokroppen utsöndrar normalt 1-2 liter urin per dygn. Denna utsöndring benämns diures.Eftersom det är min sista dag på jobbet i morgon har jag bakat lite gott, givetvis smakade jag inte och var faktiskt inte sugen heller.
Snickerskaka1 burk jordnötssmör (skippys brukar jag använda)1 dl kokos
1 dl socker
2 dl ljus sirap
10 dl ricecrispies
1 tsk vaniljsockerBlanda ihop jordnötssmör, kokos, socker och sirap i en kastrull och koka upp. Blanda ner vaniljsockret och flingorna och rör ihop. Bred ut blandningen i en bakplåtspappersklädd långpanna.
250 gram choklad
25 gram margarinSmält chokladen. Bred den över kakan. Ställ in hela plåten i frysen och låt den stelna ordentligt (tar kanske 1 timme ungefär). Skär sedan i valfritt stora bitar/rutor.
Bountykaka3 ägg
4,1/2 dl strösocker
4 dl vetemjöl
3 tsk bakpulver
4,1/2 msk kakao1,1/2tsk vanilljsocker
ca 2 1/2 dl kokande vatten
225gr smält margarinGör så här:Vispa socker, äggen poröst.
Tillsätt de torra ingredienserna och sedan det smälta margarinet + vatten.
Grädda kakan i 175g i ca 15-20 minuter.
Låt sedan kakan svalna.
Smörkrämen:
225 gr margarin
4 dl florsocker
2 ägg
3/4 pkt cocosflingorSmält margarin och tillsätt resten av ingredienserna i smeten.
Låt den svalna . Bred smörkrämen över hela kakan.
Smält
ljus blockchoklad med 1 1/2 msk olja, bred chokladsmeten på kakan.
Nu ska jag sova. HÄPP!!!