Förra veckan gick så fort att jag inte ens han med mig själv känns det som.
Idag har jag gjort ett besök hos frisören. Blev lika nöjd som vanligt på idun
Satt inte i löshår den här gången utan kör på mitt egna riktiga så nu är man rätt korthårig!
Efter det iväg till kiropraktorn, vilket verkar gjort underverk för mig. Nu är äntligen mina ben lika långa! Han fokuserade mer på skulderbladen/axlarna där det har satt sig nu. Tydligen så brukar värken flytta uppåt för kroppen inte är van att jag är rak vilket jag inte verkar varit på länge. Bättre sent än aldrig.
Har haft en lägenhet uthyrd i andra hand i över ett år. Han som bodde där skulle flytta neröver och jag kände att det var dax att göra sig av med min "reservlägenhet". I morgon är det besikting och jag skulle bara dit en sväng för att se till att allt var i bra skick. Jag fick en smärre chock... städningen var under all kritik.. hudavlagringar, tandkräm, duschtvålsrester i badkaret, spegeln och handfatet. golvet och toalettstolen. katastrof. Inga fönster tagna, inga lister, diskbänken, matäckel i kylen, spisen typ svart mmmm. Jag förstod snabbt vad jag skulle få ägna resten av dagen med. 4 timmar senare är jag fortfarande inte nöjd, men det kan inte bli värre än ombesiktning. Kan inte stå på knäna där hela kvällen.
Fanns inte tid för träning idag tyvärr men jag tar igen det och peppar upp mig så in i helvete för ett hårt benpass i morgon!!
Nu ska jag cykla klart så jag får lägga mig någon gång!
Gonatt!