Lördagen spenderade vi i en lekpark större delen av dagen sen tog vi med pojkarna ut och åt på olearys. Kul att kunna gå ut och äta med dom och de sköter sig hyffsat bra. En sväng förbi vårt nyöppnade ICAMAXI som äntligen kommit till östersund. Var hysteriskt där även fast det var lördag vid 18 tiden.
Tillbaka på olearys igen 21.30 och jobbade till 03.30. Var hemma strax innan 4. Blir lite konstigt i kroppen att lägga mig samma tid som jag brukar stiga upp. Var riktigt seg igår söndag. Steg upp halv 10. Sen sov jag några timmar mitt på dagen. Blev en rask promenad i den härligt friska höstluften. Gick förbi Pause2 där Stina satt och åt mat. Slog mig ner och snackade lite över en kopp kaffe. En bekant till oss, Bobby var i stan över helgen för att spela(DJ). Han efterfrågade lite gamla bilder på mig.. ja, det kunde han väl få.. frågade om det var några speciella han var ute efter. "-jaaa, jämt när man kom hem till dig för typ 3-4 år sedan låg du i soffan med chipspåsen framför dig och frossade chips så det låg chipssmulor både på dig och golvet, du gjorde inget annat än att åt de där chipsen. Någon sån bild vill jag ha.." Jag kände hur hela jag frös till is.. överumplad
MÅNDAG
Tungsamt att kliva upp i morse då jag hade svårt för att somna igår. Beslutade mig för att sova en timme extra och köra cardion på kvällen.
TRÄNING
Knäböj, bred fotställning 5 set, 10 reps, vila 60s
Hacklift, smal fotställning, häl upphöjd 4 set, 12 reps, ingen vila utan direkt på nästa..
Bulgarisk splitböj 4 set, 10 reps/ben, vila 90 sec, börja om med hackliften.
Gående utfall, medellånga steg 3 set, 10reps/ben, 60 s vila.
Benspark med fötterna utåt 2 set, 15 reps, 30s vila.
crunches med rep, 3 set, 12 reps, direkt på nästa...
Hängande benlyft 3 set, 10 reps, 60s vila.
Sov 40 minuter på gymmet efter passet, börjar bli en riktig klassiker..
MATEN
Går bra men kände mig riktigt dietless idag. Började dieten 1 juli så det känns som ett tag sedan. Går förhoppningsvis över till i morgon