Blev ingen gymträning igår. Träffade prästen och fick lite info om hur vi ska stå, psalmer osv.
Blev att vi for ut till Norderön med skålar, kakor, fat och tänkte hjälpa till med dukningen. Vilket vi inte fick, var inte ens välkomna in

.
Sen blev det frisörbesök i 3 timmar.
Tidigare i veckan har jag i hemlighet och spelade in en låt till Johan, "ängeln i rummet". En kille på mitt jobb har en egen studio hemma. Jag fick gå in där som gubben i lådan och leverera och igår var låten klar, min första singel

. För att höja romantikstämningen såhär innan bröllopet tände jag lite ljus och gav honom skivan, jag skrivit fina ord på omslaget av cd:n. Han blev väldigt rörd faktiskt, gladare än jag trodde.
Jag känner ett otroligt lugn i kroppen nu när allt verkligen är fixat och donat. Nu kan morgondagen komma!!
Idag var det tidig uppstigning.
Träning biceps, triceps, mage.
Känner mig hyffsad slö i kroppen, kommer på saker jag glömt att handla/ordna precis när jag ska sova. Sen ligger jag och grubblar på det ett bra tag innan jag äntligen somnar. Klassiker.
Det är storsjöyran i Östersund och varje år brukar vi ta med barnen så de får åka någon karusell, vilket vi har gjort idag. Jobbigt med mycket folk och vissa onyktra typer så här mitt på dagen.
Nu ska jag raka benen, stryka pojkarnas kläder, klippa barnen, bada dom, packa hotellväskan.. Sen ska jag bara lägga mig raklång i soffan och tycka riktigt bra om mig själv.... och om alla andra då förstås

Idag Sambo Lena, i morgon FRU om jag får be... kärleken den är underbar, ibland jobbig också förstås, det gäller att båda kämpar åt samma håll och ibland mötas halvvägs. Om viljan finns så kommer styrkan.