Känslorna är många såhär i efterhand, efter en helt underbar helg och tävlingsdebut. Många känner tomhet, men jag känner mig fortfarande upprymd av upplevelsen, alla människor man träffat och av kunskapen man fått under denna resa. Det har varit ett tufft, krävande, spännande, lärorikt och kul halvår som jag aldrig skulle byta ut eller leva utan. Det har gett så mycket och jag är enormt stolt över mig själv och alla andra i talangjakten som genomfört detta! Jag känner enorm tacksamhet till Coacherna Fredrik och Jocke. Ett extra stort tack till Fredrik och teamet som gjorde ett kanonjobb i helgen. En helt underbar Helena fanns bla till hands för smink och bikinibite limmande, samt behöll lugnet lika bra som sin kollega Fredrik. Bra teamwork! Vill även än en gång tacka och berömma PROTEINFABRIKKEN som ställt upp med alla kosttillskott under denna tid, och allt kanonjobb som ligger bakom helgens framförande.
Jag har ätit gott sedan helgen, kan inte riktigt hejda framfarten, det är helt fantastiskt att man faktiskt FÅR äta vad man vill. Men helt plötsligt försvann denna mani kring vissa saker. Lustigt?! Men det är ju så man fungerar. Vill ha/suktar efter det man inte får. Nu känns det inte lika hysteriskt viktigt att få äta den där bananen eller baguetten etc, för man kan likaväl äta den imorgon, eller övermorrn eller nästa vecka! Man kommer på sig själv flera ggr under dagen, då man hejdar sig och tänker efter, FÅR jag äta detta?! Man tror man fuskat eller gjort något förbjudet när man stoppar i sig en clementin eller chokladbit.
Vilar från styrketräningen denna vecka och satsar sedan fullt ut nästa vecka. Nu ska jag växa och bli STOR till nästa år, för jag vill verkligen tävla igen. Det var det roligaste jag någonsin gjort.
TACK FREDRIK, JOCKE, MILLAN, INGMAR, GULLI, HELENE, HELENA OCH ALLA I TALANGJAKTEN FÖR DETTA HALVÅR!