Jannie Erikssons träningsjournal- vecka 21. FINALVECKA!!

Jannie Erikssons Blog och Träningsjournal under Talangjakten 2009.

Observera att endast deltagaren och coacherna kan posta inlägg i Träningsjournalerna.

Jannie Erikssons träningsjournal- vecka 21. FINALVECKA!!

Inläggav Jannie Eriksson » tis 01 dec 2009, 09:13

Ja då var sista veckan på detta otroliga halvår igång, såväl som tömning och laddning!

Helt overkligt att allt börjar närma sig klimax, en final och en målgång! Men än är vi inte klara, det är ju nu det gäller och allt händer!

Maten ligger på ca 900 kcal om dagen, mest beståendes av kyckling, lax och 10% nötfärs. MASSA SALT OCH VATTEN. Rejält hungrig, men det är inga problem då man känner att man är på väg någonstans och ser nu ett ljus i tunneln, så väldigt nära.

Ser MYCKET fram emot tävlingen! Skulle dock behöva mer tid att öva lite sista posering, men dagarna går i ett. Jobba, laga mat, handla, packa, träna, hämta dräkter, göra naglar och inte att förglömma vattnet och saltet.

Fryser gör jag som en dåre. Går med tredubbla lager nuförtiden. Spolar händerna i kokhett vatten och har lite problem med att ta av mig kläderna för att poseringsträna, man fryser ju arslet av sig.

Konstigt var det att igår träna med ytterkläder på samt att köra så många set, och lättare än tidigare. Ganska skönt att inte köra till failure!

Var hos Anita och skulle hämta dräkterna igår...men icke...de var alldeles för stora så hon fick ta in dom återigen. Så nu ska de förmodligen vara klara till torsdag! JÄTTEFINA blev dom. Denna gång hade de dessutom kristaller. Fick även med mig två par stickade strumpor hem! Det om något behövs! Riktig raring är hon.

Nu är det dags för mellanmål, nötfärs och 100g grönsaker, vatten och salt.
Användarvisningsbild
Jannie Eriksson
Talangjakten 2009

Re: Jannie Erikssons träningsjournal- vecka 21. FINALVECKA!!

Inläggav Jannie Eriksson » ons 02 dec 2009, 09:19

Sista morgonpromenaden avverkad! JIPPIE!

Nu bär det snart iväg till gymmet för att få till det sista överkroppspasset också. Vägde mig på gymmet igår och var 1 1/2-2kg tyngre med all denna vätska. Halvkul att träna och se hur armar slätat ut och magdefinitioner påväg bort. Men det sker ju av en orsak, bara lite psykande såhär på slutet!

Dagarna är spännande och nervpirrande! Lite packande och pysslande varje dag. Mycket salt och vatten. Igår blev det ca 7 liter.

Idag:

Göra matlådor
Packa
Handla
Tvätta
Träna
Poseringsträna
Jobba 14-22.00

Fullt upp!

DSC00027.JPG
Packning har påbörjats, sockor från Anita ska självfallet med.
DSC00028.JPG
Naglar fixade igår. Lååånga blev dom.
Användarvisningsbild
Jannie Eriksson
Talangjakten 2009

Återgå till Jannie Erikssons Blog/Träningsjournal