Dålig uppdatering från min sida, iallafall med bilder...ledsen för det. Annars ser ju dagarna ganska identiska ut. Allt flyter fortfarande på riktigt bra! Fixar och trixar inför tävlingen varje dag. Alla små bestyr. Så nu är frissan bokad, nageltid ordnad, massage/naprapati, skor och delvis smycken...Ska även träffa Anita för justering av dräkter imorgon och Helene för posering! Det blir en kul dag, man får alltid en extra energiboost.
Dagarna går rättare sagt mestadels till jobb, träning, cardio, matlådor, förberedelser, poseringsövande och sömn...men säger som Lena, det sociala och alla bekanta får ha tålamod under denna tid. Man känner verkligen sig som den gråaste typen av dom alla, men det är tre veckor kvar så det känns som det är berättigat. Men trots detta har jag en förmåga att klämma in lite för mycket i veckorna ändå. Kul är allt detta iallafall, OCH nervöst.
Formen börjar arta sig, men magen är det som FORTFARANDE släpar. Inte samma tempo direkt, vilket är frustrerande. Tror heller inte på att dra upp cardion så mycket mer och stressa kroppen, för det händer trots allt saker ändå var dag. Vikten har det inte hänt så mycket med just nu dock. Men försöker att inte stirra mig blind på det.
Har denna vecka promenerat till jobbet både mån och tis morgon. Tar ca 1 timme, och måste gå hemifrån vid 05.10. Men mycket skönare att ha cardion avklarad på morgonen så man slipper det vid lunch när man är som segast.
Helgen blev det dock mycket social tid tillsammans med min och Mickes familj. Middag både fredag och lördag. Lördagen var efterlängtad. Blev en trerätters...chevre och rödbetssallad till förrätt, rådjur och ren med potatisgratäng till huvudrätt...(hoppade över såsen), efterrätt för min del blev vindruvor och keso/kesella. Råkade bara smaka två skedar på efterrätten. Den var trots allt gjord på ägg, kesella, kokos ock choklad någonting. Kändes bra att kunna smaka, och inte vräka i sig som jag definitivt hade gjort för bara några veckor sedan.
Lovar att bjuda på formbilder inom en väldigt snar framtid, vet att det är trist som fan att bara läsa samma text hela tiden, det kommer en bättring............