Man vill bara ha en ytterligare dag på helgen...bara en endaste och det skulle vara stor skillnad. Det går så himla fort, precis när man känner av att man är ledig och njuter i fulla drag, så vips är det måndag igen.
Helgen blev precis så fantasiskt underbar som jag hoppats på. Bara tagit det lugnt och gjort sånt helggöra som man aldrig annars hinner. Fixat till hemmet, varit på ikea, varit i stan och köpt enbart nödvändigheter såsom varmare jacka, smula och vantar till morgonpromenad, sovit, lagat mat, tränat, promerat och haft qualitytime med käraste. Känns som det var hundra år sedan.
Lördagen blev lugn och mycket kontrollerad. Känns som om jag håller på att utveckla en ny sida hos mig, där jag faktiskt kan hålla igen även om det är svårt många gånger. Tror att detta är en av de många erfarenheter jag verlkligen har tvingats lära mig genom talangjakten, och framförallt behövt!
Lördagen blev då gröt ett par gånger, helt enligt schemat fram till kl 17.00. Då det likt förra veckan serverades stekt vitlöksbröd med ruccola och olivolja. Därefter 1 1/2 kycklingfaijita (gjorde allt som taco innebär, fast med kyckling...) förvånades över att man blev mätt så snabbt. Magsäcken är inte riktigt i samma size som förr. Efterrätt blev fruktsallad med hälften kesella och hälften vaniljkesella, toppat med lite hackade nötter. Sjukt gott och sjukt mätt! Bra drag och tryck i överkroppsträningen på söndagen.
Idag har det jobbats förmiddag, cardio 25 min på crosstrainern (lite för kort om tid, men hinner inte annars på lunchen), och nu väntar styrkepass UNDERKROPP.
Dieten fungerar bra men är JÄVLIGT hungrig. Ska vara bra har jag hört. Hoppas på att förbränningen är igång, o se det positivt. Denna vecka är det även bikini och baddräktsjustering inplanerat samt posering med Helene. ÅHHHHHHHHHHHHHHHH va LATJO! Ska även prova Helenes skor o se om dom passar. Vore väldigt smidigt om jag kunde köpa dom. Färgerna står för mitt val av färg på dräkterna till tävlingen..........