VECKA 15!!!!!!!
Inledde veckan med ett kort men intensivt benpass igårkväll och TREVLIG träningsvärk i rumpan idag.
Blev även intervaller på löpbandet i 20 minuter över lunchen.
Strikt kosthållning! Hungrig som fan! Men det är bara att koppla bort. Tänker fan på mat jämt, varje sekund på dagen...kan knappt passera ett bageri längre. Längtan är stor efter precis ALLT. Har insett att jag måste börja planera min tid efter tävlingen, så detta inte går överstyr...kan inte släppa tanken på jul och lussekatter...nu är man där igen. TÄNK kesella, amino-x, BCAA istället. Håll god min, ska det vara så svårt? du får ändå inget annat.
Blir en del kosttillskottstabletter om dagen, räknade igår och fick ihop till hela 43 st. Är däremot överlycklig över att ha fått tillbaka nötfärs på schemat igen. Så fruktansvärt gott på kvällen när man är så hungrig. Klagar heller inte på avocadon som numer står på menyn till lunchen, gör STOOOR skillnad.
Idag blir det spinning på lunchen och ÖVERKROPP ikväll. Längtar efter att ta i och köra mitt favoritpass. Träningslusten är fortfarande lika stor, den sviker inte.
Tycker det händer saker var dag med kroppen, även om man känner sig minimal, så blir man mer definerad. Och det är bara till att inse fakta, det fanns inte lika mycket muskler "under" som man hade hoppats på. Mest insprängt fett och vätska. En bitter, men sann insikt. Bara att förvalta och förbättra till nästa år.
Nu är det spännande och se hur resultatet blir av det man äger. Fortfarande lika kul att vara med om detta denna gång. Man vaknar både en och två gånger under talangjakten!