Åter tillbaka i vardagsrutinerna efter en MYCKET trevlig helg i Västerås! Så kul att kolla på SM och träffa alla och få all denna inspiration.
Skulle kunna stanna för evigt på mässan, bosätta mig där med alla bars, kläder och kosttillskott! Det är det bästa som finns att strosa runt och träffa så mycket folk. Det blev en hel del provsmakande på lördagen...
I övrigt var vi i talangjakten såklart placerade i PROTEINFABRIKKENs monter, eller delade ut information och kampanjerbjudande. Millan och Ingmar var naturligtvis på plats, så underbara båda två. Tack för allt ni gör för oss! Har fortfarande inte riktigt förstått vad jag får vara med om, men är SÅÅ tacksam för allt.
Anlände i fredagskväll, checkade in ganska sent, så hann inte göra fettmätning hos Fredrik, men det kommer fler tillfällen. Man vet ju något så när hur man ligger till. Det uppenbara är iallafall att jag tunnat ut en hel del. Numer upplevs jag nog som en smal tjej, vilket var ett tag sedan. Har nog inte vägt under 60 kg sedan högstadiet...Skulle vara intressant dock att se hur fördelningen ser ut, men tar kanske en sväng till Fredrik vid tillfälle för att ta reda på detta.
Helgen var iallafall helt fantastiskt trevlig. Väldigt härligt att vakna upp på lördag morgon och få gå ner till en enorm frukost. Vi högg in redan vid 7.00 för att hinna ta del av allt det underbara. Pålägg, bröd, frukt, musli och kaffe i massor. SÅÅÅÅ GOOOTT! Samtidigt hade vi möte med Millan och Ingmar för att bli lite mer införstådda på vad våra uppgifter var under helgen. Därefter begav vi oss mot SM.
Kul att se alla tävlanden, gå backstage och se hur färg och förberedelser går till. Kände mig som ett strå i stacken jämfört med tjejerna som tävlade. Dessutom måste jag börja poseringsträna oftare.
Lördagen bjöd som sagt på ett par bars, smörgåsar, PROTEINFABRIKKENS Diet shake, nötter, frukt, riskakor med jordnötssmör....avrundade dagen tillsammans med alla på SPICY HOT. Kyckling med cashewnötter. Därefter lite naturgodis och ytterligare några riskakor.
Söndagen innebar samma upplägg, dock utan tilltugg...tillbaka till dietande och även mot stockholm på eftermiddagen. TACK alla för en supermysig helg med trevligt sällskap. Önskar att vi hade möjlighet att ses oftare.
Igår och idag har det naturligvis tränats. Bevarar inspirationen från helgen som en klar målbild framöver. Igår blev det UNDERKROPP & MAGE. Helt ok pass. Betyg: 7:a
Idag stod ÖVERKROPP på schemat. Snäppet bättre pass. Fick bra pump och höll relativt hög intensitet, fruktansvärt irriterande när folk kommer emellan och tar ens prylar när man har ett bra tempo. Därav betyg: 8:a
Imorgon ska jag till sömmerskan! Uppdatering följer...