Det gör positivt ont i HELA kroppen! Har träningsvärk från topp till tå. I måndagskväll fick jag till ett jäkligt bra benpass. Fick ha maskinerna för mig själv och fick bra kontakt med såväl baksida som framsida.
Igår kväll blev det ÖVERKROPP, HORISONTALDOMINANT. Även det ett bra pass. Fick äntligen riktigt bra kontakt med ryggen, tack vare naprapatbesöket i förra veckan. Känns helt annorlunda. Kan dra ihop skulderbladen och rotationen börjar hitta tillbaka, så nu känns det faktiskt att man kör rygg.
Har jobbat 06.15-14.00 mån och tis, så det fick bli cardio över lunchen båda dagarna. Smidigt när man jobbar på gym och kan lösa det så. Gick en rask promenad på 35 min och hittade en längre trapp som jag körde intervaller på. Upp ner upp ner 10 ggr för att öka pulsen lite. Igår blev det crosstrainer i 20 min och intervaller på cykel i 15 min innan det var dags för lunch. Kyckling och grönsaker båda dagarna.
Allt fungerar bra, men det är lite energilöst emellanåt med denna lilla ranson man äter. Ofta lite trött innan passen, men det blir bra så fort man är på gymet. Den motivationen kommer nog ALDRIG försvinna. Älskar fortfarande att träna lika mycket. Har fått till små powernaps under dagarna, vilket hjälper otroligt mycket då man går upp så tidigt. Det behövs.
Behöver dock få till lite mer poseringsträning. Det ska övas övs övas...Nästa vecka ska jag till sömmerskan och ta mått och välja färg till bikini och badräkt! SÅ kul. LÄNGTAR! Nu känns det ännu mer påriktigt.
Här kommer två bilder på dagsformen. Med och utan blixt. Önskade att jag hade mer muskler att komma med. Men detta är status för tillfället, förhopningsvis lite mindre fet iallafall.