Helgerna kommer och går alldeles för kvickt...iof har jag jobbat hela helgen, men lördagen är alltid lika uppskattad.
Denna lördag bestod av;
Frukost: Rostade frallor med kalkon, ost, avocado, grönsaker, marmelad samt keso med banan, äpple, rostade nötter och kanel! Så gott.
Mellanmål: Proteindrink och frukt
Lunch: Fullkornspasta, kyckling, pinjenötter, ruccola, soltorkade tomater i vitlökscremefraiche.
Mellanmål: Frukt och liite jordnötssmör.
Middag: Fullkornspizza med mozzarella, parmaskinka, räkor och ruccola.
Kväll: Lite godis.
Evigheter sedan jag åt pizza, men det var verkligen gott. Trevligt med en "sundare" variant, även om pizza aldrig hamna i kategorin hälsosamt. Det börjar iallafall bli ordning o reda på lördagar...(iallafall första delen av dagen...).

- Helt underbart gott! Detta var bara början...
Idag inleddes dagen med en morgonpromenad redan 06.30, för att sedan bege sig till jobb och dietrutiner igen! Kyckling, grönsaker, shakrar och keso/kesella och bär packades med. En för övrigt långtråkig dag på jobbet, då det verkligen inte hände mycket...Lördagen satte igång sockersuget igen och har inte kunnat tänka på annat än godsaker. Trots att jag känner mig rätt tung. Missförstå mig rätt...Känns att det varit påfyllnadsdag, men annars rätt nöjd med formen för tillfället.
Ikväll blev det kyckling, grönsaker OCH vitlöksfrästa räkor, champinjoner och morötter tillsammans. Kan varmt rekommenderas. Efterrätt idag blev te med läkerol delight...
Längtar efter träningen efter denna vilohelg. Helt sjukt va veckorna går fort. Vill helst göra dubletter av dagarna och hinna med mer träning. Imorgon är det underkropp som står på tur.