Är så nöjd över träningspasset idag! Rygg och axlar blev det. Detta p.g.a. att jag än en gång sänkte vikterna och körde strikt och med fokus på kontakt istället. Fick äntligen bra kontakt med ryggen(och axlar för den delen).
Tur att man har en coach som ställer träningen till rätta. Är väldigt lyckligt lottad som får detta upplägg, hjälp med träningen och alla kosttillskott från PROTEINFABRIKKEN.
Morgonen började denna måndag med en 45 min promenad! Första promenaden avklarad, end 4 månader kvar, inga problem. Ska bli så skönt att lägga till cardio nu, har faktiskt sett fram emot det. Framförallt stiga upp lite tidigare och brygga kaffe för att sen gå ut i FRISKA luften. Har kommit underfund med att jag spenderar alldeles för mycket tid inne numera. Så småningom blir det även löparrundor vilket jag gillar allra mest. Så kul att se hur kroppen kommer förändras med även detta på schemat!
Nu ska jag njuta av kvällsteet som införskaffades i helgen. Helt underbar tebutik vid Odenplan, Nortullsgatan, som heter In The Mood For Tea. Är verkligen värt ett besök. De hade en massa bra teer, främst från asien, med olika innebörd. T.o.m. teer som är bra för dieten...(sömn, avslappnande, rengörande, bra för ämnesomsättning m.m.)