Ny vecka, nytt träningsupplägg!
Så kul med nytt program! Idag blev det rygg och axlar. Trots att ryggen känns av ordentligt och att övningarna inte går att få till helt hundra, då ryggen är stum och rotationen ur funktion, så var passet helt ok!! Börjar tycka om att köra så många set.
Dessutom SÅ tacksam över att få vara med i talangjakten. Helt fantastiskt att få riktlinjer av kunniga personer, man blir som en robot, bara att ta till och göra som man blir tillsagd.
Övningarna blev följande: Rodd till nedre mage, liggande lutande hantelrodd, skivstångsrodd, kryssdrag i kabel, sittande hantelpressar och sittande sidolyft med hantlar. Skulle även ha inkludratsittande rodd till öronen och stående extern hantelrotation men det hanns inte med. Blir lätt så när det är nytt program och man måste kolla i program m.m.
Är även tacksam över att vara tillsammans med min UNDERBARA kille, som dessutom gör mat och matlådor varje dag, samt handlar och ser till att allt finns hemma, då jag slutar relativt sent om dagarna. VAD skulle jag ha gjort utan honom. Det skulle bli minimalt med sömn, sönderstressad vardag eller en debut 2010 med annat jobb...