Äntligen inne på vecka 3!
Känns bättre ju längre in i dieten man kommer, allt blir mer verkligt och man kommer närmare och närmare resultaten.
Det är egentligen med lite skräckblandad förtjusning som man tågar på. Tiden går fort och ibland slås man av tanken att det faktiskt också har ett slut. Vi ska ju så småningom stå på scenen, i vår bästa form(denna gång...), poserandes med högklackat och smyckade bikinisar, och då dyker tanken naturligtvis upp om hurvida man ska hinna lära sig, och förbereda sig inför allt detta?! Det hinns väl såklart med under tidens gång, men det är både spännande och aningen främmande att tänka på.
Igår fick jag till ett väl godkänt rygg, bröst och magpass. Lyckades hålla ett högt tempo passet igenom, få till vikterna perfekt och samtidigt få kontakt! Ultimat med andra ord. Utdelning idag i form av ordentlig träningsvärk! Över precis hela ryggen samt fronten, på ett sätt jag inte upplevt förut. Det ömmar bara man nuddar huden/musklerna. Ska nog fortsätta så här...
Försökte få till ett liknande ben pass ikväll, men lite svårt när vi fick reda på att gymet stängde en timme tidigare än planerat, och fick nästintill kapa de sista övningarna...eller det blev väl snarare inte lika många set.
Dieten fungerar väldigt bra. Känner mig mycket lättare i kroppen och är mycket piggare än tidigare. För första gången på riktigt länge har jag till och med lyckats göra ett par fria chins...(stämmer att jag var alldeles för fet innan för att kunna utföra en korrekt sådan...)
Mer uppdatering imorgon och även bilder från måndagens pass väntar...