Har haft mängder av energi i kroppen idag

Tränade tugnt och intensivt, och fascineras av att jag har blivit såpass mycket starkare sedan Talangjaktens början.
Kul!Sitter just nu och äter sen middag fast att jag inte är hungrig. Känns skumt, men här hoppas inte över en gnutta av intaget. Då går man bara in i väggen dagen efter.
KOST
Liknande upplägg som Evelina och Magnus. Uppåt 200 gram protein, 50 gram fett och lågt på kolhydrater, fördelat på tre mål. Träningsdrinkar och kosttillskott från PROTEINFABRIKKEN på det. Fetter (oljor) enligt coachernas råd och bra upplägg över dagen. Passar mig toppen!
TRÄNING
Har avklarat 4 pass på nya programmet. Långa, men jag har kunnat hålla hyffsade vikter (för att vara jag

)
CARDIO
Blir korta promenader antingen till eller från gymmet. Dessvärre buss till jobbet, då cykeln inte vill samarbeta.
Korta - men ruskigt intensiva - intervaller på det.
BESTYR
Förberedelser innan avfärd mot Gbg känns under kontroll. Tror mig ha hyffsad överblick över packning, skor, bikinin, lakan, uppvärmningsgummiband mm mm..! Tömning och laddning kommer ske enligt coachernas direktiv och där känner jag mig helt trygg
Framför mig ligger tre späckade jobbveckor och helgkurs 27-29:e på Konstfack. Illa, illa att allt krockar så här i November. Men då känns det iaf bra att ha praktiska saker lite under kontroll. Nu väntar jag bara in formen med