- Äntligen hemma !Sitter och mumsar sen middag, iklädd raggsockor och myskläder. Det har varit några hektiska dagar och dessutom blöta. Alltså, ur väderperspektiv.
Regnskurar, åska och idag hagel(!) Har blivit totalt genomblöt - och kall - många gånger om. Ute nu, blir det "rök" då man andas ut. Höstmysigt sådär
Har precis pratat med Sanna som hjälpt mig kolla biljetter till Västerås. Kommer dessvärre jobba på förmiddagen, så jag får komma efter de andra. Trist värre.
Men utöver det är humöret på topp. Är glad över min form och framstegen jag gör. Visst, jag börjar närma mig 60-strecket på vågen, men förutom att det är kul att äta, så är det riktigt,
RIKTIGT kul att träna nu. Jag påminner mig om att det inte bör ta mer än 8-10 veckor för mig att tappa under en bra diet, så jag hoppas på att få "bygga" i åtminstone ytterligare en månad. Ska bli spännande att höra coachernas utlåtande i helgen och ta del av nya mätresultat.
Självklart är det allra bästa med morgondagen att få träffa alla andra!!
Under kick-offen sa jag till Fredrik att jag önskade mig "axlar som grapefrukter" i julklapp
Han svarade
"Då fixar vi det! Det ordnar vi ska du se..!" (Ni som träffat/känner Fredrik vet att han alltid säger att saker "ordnar sig"... Han vill säkert bara göra en trygg och avslappnad; men istället blir man nojjig

)
Jag antog då att han skämtade, och jag antog även att
han trodde att
jag skojade.
Det gjorde jag inte.
Men först nu börjar jag fatta att han inte heller gjorde det.
Idag kom jag på mig att tro att han verkligen är jultomten.Jag kände liksom en gnutta hopp om att det kan bli "en riktig jul" i år