Tack Jocke! Det stämmer - man kan inte vara på topp jämt. Igår protesterade ryggen mot de tunga vikterna. Kroppen är inte helt van vid så få repetitioner.
Jag brukar tänka igenom passet noga och skriva ner innan vad jag ska göra - och vad jag förväntar. Då slipper känslorna - eller virrighet - spela en ett spratt.
Men så kan det vara faktorer man inte räknat med som ställer till det. Eller iaf ändrar planerna. Man får vara flexibel.
I morgon ska jag ta revansch; favoritgymet och favoritpasset - kan inte gå fel! Speciellt inte om jag kryddar det med så pass seriös visualisering
Väl värt ett försök, för igår var jag allt annat än munter
Idag vaknade jag med träningsvärk. Blev överlycklig; "Äntligen ger axelträningen resultat!"
Men så fort jag fortsatte måla mitt staket här ute, kände jag var värken kom ifrån. Och inte var det från hantlarna iaf...
Penslar är och förblir mitt "redskap"
Äggvita bubblar på min lista. (Gärna tillsammans med räkor eller kräftstjärtar!) Gott och snabbt protein. Jag kommer kunna ge ut en dietreceptbok, så mycket som jag experimenterar med matlagning, kryddor och smarta (läs: energi/kohydratsnåla) livsmedel.
Skulle vilja bunkra några stycken "äggvita på tetra/dunk". Har förstått att det bästa är att köpa hos grossist istället för via nätet.
För än så länge har jag inte kommit på något "smart" eller gott att göra med alla ägggulor
´Förslag någon !?
Frida