Heeej alla glada!Söndag idag och jag är helt
ledig, inget plugg, inget jobb, känns faktiskt jättekonstigt och jag måste erkänna att jag känner mig lat som inte gör något "vettigt" - det är en känsla som jag måste bli av med och denna dag är ju en bra dag att börja öva på.
Sov enda till halv nio -
REKORD !! Har nog inte sovit så länge det senaste året, kommer inte ihåg sist iaf

Sen gav jag mig ut och joggade i det gråa - men hösten har varit så vacker och dessutom gått så fort och jag har absolut inte lidit av att det blivit höst - det är mysigt att kunna tända lite ljus på kvällen.
Gårdagskvällen spenderade jag hemma
hos Emma med fantastiskt god mat - om ni inte har provat getost så gör det - det är grymt gott rent ut sagt - på bröd med lite honung på , på rotsaker etc. Mums

Sedan frukt till efterrätt:
Emma hade med sig
lokalodlade vindruvor från jobbet - och jag kan faktiskt inte i ord beskriva hur söta och goda de är!
Och sedan en helt ny frukt -
röd kiwi - smaken liknade gul. Undra om den blir helt röd om den är mer mogen eller om den alltid ser ut såhär? Vacker att garnera med!
Idag blir det
träning, såklart
Ska försöka städa lite också, och sen träffa Bea och Emma ikväll.
Baka lite tills fikagäster kommer på em.
Så jag kommer nog lyckas roa mig hela dagen trots att varken jobb eller plugg står på schemat
Ha en bra söndag!