Tanken som just slog mig är att kroppen börjar kännas lite sliten, inte så att jag inte klarar det men det känns att man lever helt enkelt
Särskilt benen är det som istort sett har träningsvärk jämt just nu,
men jag gillar det, gillar att det känns att man kämpar, för nu börjar det ändå kännas som att jag får kämpa lite,
men får verkligen kraft och energi av att det är så kort tid kvar tills tävling! Häftig känsla!
Ska bli riktigt spännande att se hur upplägget kommer se ut nu fram tills tävling, och ännu mer spännande, att tillslut se resultatet.
Tiden har gått så hemskt fort bara, ni vet hur det är, så fort man är inne i något så bara rinner tiden iväg!
Så nu försöker jag njuta av denna upplevelse så mkt jag bara kan!
Ska försöka ta formbilder ikväll, om jag har ngn som kan ta kort på mig... Får vi se om det hänt ngt veckan som gått, nu vill man ju gärna att det ska synas skillnad från vecka till vecka.
Började dagen med morgoncardio - sååå trött när klockan ringer men blir ju pigg så fort jag kommer ut!
Blir plugg nu på fm, till uppsala på em och sen träning när jag kommer hem runt 17.
Sen mer plugg ikväll, börjar redan stressa upp mig lite över tentan, vilket jag vet bara är dumt så ska försöka lugna ner mig
Ha en riktigt bra fredag nu, inte långt kvar till helgen!!