Nu är det slut på det roliga,
eller rättare sagt det är kanske nu det roliga börjar ?!?! 
Har haft det väldigt bra under min diet hittills, ätit så mkt att jag i stort sett inte varit hungrig de senaste 10 veckorna, vilket känts mkt bra såklart, har ju inte ens varit jobbigt utan bara roligt, nu börjar det kännas att det är nära och därför borde väl även jag får lida lite !?
Var hos coach Fredrik idag och gjorde
mätning och detta är resultatet sen sist:
Vägde 57,2 kg vilket nog nästan är mer än första mätningen haha, men då har jag blivit större också sa Fredrik (i muskler alltså

)
- 740 gram fett
och viktigast:
+ 1,24 kg musklerRiktigt nöjd med den ökningen,
nu gäller det att inte tappa det jag lagt på mig bara när jag sänks ganska mkt på intaget.
Fick nämligen en ny diet också, var väntat för om jag ska bli av med mitt fett kan jag inte äta så mkt som jag gjort hittills, eller ja, det går inte tillräckligt fort iaf!
Nytt intag:
1423 kcal, på träningsdagar.
Dock inte så stor skillnad på vilodagar för nu är det ingen efterträningsdrink längre.. Känns som att det kommer bli tungt att inte få den och det kommer nog bli jobbigt till en början att sänkas så mkt på en gång, kommer nog bli rejält gnällig, samtidigt känns det skönt, för jag vill ju att
fettet ska bort !
Fick lite nya tillskott också som nu är en del av min diet:
Nu ska fettet bort som sagt!
"BURN fat easily"
"Natural fatburner"
"Keep musclemass"
Ingen mer potatis blir det heller... Och ingen frukt

det är väl det som känns jobbigast, men bara att gilla läget.
Inte heller fria lördagar längre, men jag får äta fritt på frukosten och på middagen och det är jag mkt nöjd med, lördagsmiddagen är ovärderlig under diet och även frukosten - då kan jag äta min frukt
Måste plugga lite till innan läggdags men ska skriva ut hela min nya diet imorn så ni får se!
Shoppade även lite i västerås när ja gändå var där, jag som lovat mig själv att inte handla nå mer men svårt att stå emot när det var så bra rea, tjänade ju faktiskt 600 kr haha
Var även en sväng till mormor och där intogs denna middag:
Smakade som vanligt mkt gott!
Jag är riktigt taggad nu och det är ju tur det för nu kommer det säkertligen bli lite tufft men jag är redo för det
Är så grymt glad att jag får vara med om detta, lär mig så mkt om mig själv och det är såå roligt!
Tack, tack , tack!Godnatt!