Godmorgon godmorgon!Åh va härligt att få äta sig mätt till
frukost 
Blev ett äpple, lite mango och sen 2 o 1/2 smörgås, egenbakat rågsurdegsbröd, med lite keso, skinka och gurka på och sen en kopp grönt te till det. Sååå gott!
Särskilt efter min
morgon jogg!
Fick dock håll även idag, himla jobbigt för det gör så himla ont på höger sida även om jag försöker att bara köra på.
Gårdagskvällen måste jag erkänna var ganska jobbig, kände mig så himla seg, nästan svimfärdig när jag gick hem från gymmet och trots middagen var jag lika seg efteråt, som om kroppen o hjärnan inte riktigt ville vara med.
Men jag ska nog inte klaga, såg att de andra ska äta mindre än mig, så då borde jag ju klara detta

Tar lite tid för kroppen att ställa om sig bara...
Körde iaf på samma vikter på passet igår som veckan innan och sen 10 min på crosstrainern efteråt.
Lite
bilder ifrån passet:
Idag blir det
plugg nu på morgonen, sen göra mig färdig för
jobb 12-17 och sen ikväll kommer
Emma hit och äter

Har planerat dagen såhär:
mellanmål innan jag börjar jobba
lunch på jobbet ca 14
mellanmål kl 17 när jag slutat
sen får jag äta vad jag vill till middag, ca 19-30
kvällsmål innan jag somnar
Idag blir det
vila ifrån styrkan, skulle väl kanske passat på att träna när jag får äta lite mer idag men har kört 2 dgr i rad nu o sen finns det inte riktigt tid då jag ska jobba. Hoppas att jag har lika mkt energi imorn

Fick lite bilder ifrån Emma (jag hade ju kollat på fel USB haha) och hittade bland annat denna:
När vi var ute o plockade
hallon i somras i kvällssolen, så härligt!
Och det är de hallonen jag nu äter till såväl första mellanmålet och till kvällsmål varje dag!
Dags för plugg!
Ha en riktigt bra lördag!