Åh vilken härlig lördag jag hade, blev
helt perfekt måste jag säga!
Emma och jag åkte och köpte färskt bröd kl 08 för att göra lite matsäck innan det bar av till Uppsala och där körde vi Body Jam - riktigt skoj, dock väldigt svårt när det var första gången, dessutom hade de andra kört samma pass hela sommaren.
Sen bastade vi där och åt våra smörgåsar med kyckling och tomat på till lunch, såå gott! Vidare till Gränby Centrum där det shoppades och sen via Enköping till Västerås, där vi stannade på Hälla och jag köpte en ny mobil telefon samt handlade lite mat till kvällen.
Kvällen tillbringade vi hos mormor o morfar och gjorde tacos, va gott det var!
Avslutade med en massa god frukt - ananas, vindruvor, grape, päron och kiwi.
Emma tog lite formbilder på mig också, ska lägga upp dessa när jag har lite mer tid.
Denna dag är lite mer sådär, blev tvungen att jobba idag iaf, så jag fick ställa mig o göra matlåda - steka kyckling kl 07 imorse och sen jobbade jag 07.45 till 14. Efter det gick jag direkt till gymmet och körde rygg, baksida axlar och mage samt cardio. Och nu är jag ganska så stressad för jag har seminarie imorn oc hhar inte börjat med uppgifterna än... Blir ingen lugn och skön söndag kväll här inte.
Förresten, träningen gick mkt bra iaf, lugnt o skönt på gymmet och jag kunde göra precis som jag ville

Helt slut nu, så nu blir det eftermiddagsmålet: 1 äpple och PF Whey Tech.
Och plugg som sagt...
Trevlig kväll!