Sanna Lundkvists Träningsjournal - Vecka 10

Sanna Lundkvists Blog och Träningsjournal under Talangjakten 2009.

Observera att endast deltagaren och coacherna kan posta inlägg i Träningsjournalerna.

Re: Sanna Lundkvists Träningsjournal - Vecka 10

Inläggav Sanna Lundkvist » fre 18 sep 2009, 17:35

Tjohoo!

Har nyss avslutad dagens träningspass, åh jag älskar fortfarande att köra ben :)
Martin tyckte jag var konstig som redan igår såg fram emot ben passet, ingen normal människa gör tydligen det, förutom jag :D

Dagens pass:

A. Benpress (smal fotställning)

B. Frontböj/Knäböj i Smith

C. Dynamiska utfall

D. Benpress med fötterna högt och brett

E. Liggande lårcurl (ett ben i taget)

F. Stående vadpress/vadpress i benpressen

Emma skulle köra spinning men tog några kort på mig innan, tack vännen!

IMG_2529.jpg

IMG_2532.jpg

IMG_2534.jpg

Nu måste jag plugga lite till innan jag kan slappna av för kvällen.

Imorn är det LÖRDAG :)

Jag o Emma ska åka till Uppsala och köra BodyJam på ett gym där, ska bli riktigt skoj!
Längtar !!

Ha en trevlig fredag kväll!
Sanna Lundkvist
Talangjakten 2009

Inläggav Sanna Lundkvist » lör 19 sep 2009, 05:30

Godmorgon!

Det finns en negativ sak med att gå upp kl 06 varje dag i veckorna, och det är att jag inte kan sova på helgerna, iaf inte natten till lördag, natten till söndag brukar jag vara ganska slut för då brukar jag kunna sova bättre. Lite drygt... Men samtidigt hinner man ju med mkt på lördagen :)

Sitter o funderar på vad jag ska äta till frukost, sugen på yoghurt men ville inte köpa en liter då jag bara ska äta lite till frukost.
Kanske blir ägg?

Sen kommer Emma vid kvart i åtta och vi ska till affären och köpa färskt bröd för att göra lunch smörgås med kyckling i, mums!

Sen bär det av till Uppsala för att köra Body Jam på kraftkällan, ska bli riktigt skoj, har inte kört det sen jag bodde i Paris!

Vi tänkte även hinna med lite shopping innan vi åker vidare till Västerås och mormor o morfar för att äta tacos och lämna deras bil som vi fått låna.

Vila ifrån styrkan idag, träningsvärken i benen smyger sig på, känner även i axlar och lite varstans.

Hoppas att ni får en riktigt bra lördag nu!
Sanna Lundkvist
Talangjakten 2009

Inläggav Sanna Lundkvist » sön 20 sep 2009, 15:23

Åh vilken härlig lördag jag hade, blev helt perfekt måste jag säga!

Emma och jag åkte och köpte färskt bröd kl 08 för att göra lite matsäck innan det bar av till Uppsala och där körde vi Body Jam - riktigt skoj, dock väldigt svårt när det var första gången, dessutom hade de andra kört samma pass hela sommaren.

uppsala.jpg

Sen bastade vi där och åt våra smörgåsar med kyckling och tomat på till lunch, såå gott! Vidare till Gränby Centrum där det shoppades och sen via Enköping till Västerås, där vi stannade på Hälla och jag köpte en ny mobil telefon samt handlade lite mat till kvällen.

Kvällen tillbringade vi hos mormor o morfar och gjorde tacos, va gott det var!
Avslutade med en massa god frukt - ananas, vindruvor, grape, päron och kiwi.

tacos.jpg

Emma tog lite formbilder på mig också, ska lägga upp dessa när jag har lite mer tid.

Denna dag är lite mer sådär, blev tvungen att jobba idag iaf, så jag fick ställa mig o göra matlåda - steka kyckling kl 07 imorse och sen jobbade jag 07.45 till 14. Efter det gick jag direkt till gymmet och körde rygg, baksida axlar och mage samt cardio. Och nu är jag ganska så stressad för jag har seminarie imorn oc hhar inte börjat med uppgifterna än... Blir ingen lugn och skön söndag kväll här inte.

Förresten, träningen gick mkt bra iaf, lugnt o skönt på gymmet och jag kunde göra precis som jag ville :)

Helt slut nu, så nu blir det eftermiddagsmålet: 1 äpple och PF Whey Tech.
Och plugg som sagt...

Trevlig kväll!
Sanna Lundkvist
Talangjakten 2009

Inläggav Sanna Lundkvist » sön 20 sep 2009, 21:07

Lite form bilder , tack Emma för hjälpen, du är BÄST !!

19 sept 2.jpg

19 sept 1.jpg

19 sept 3.jpg

19 sept 4.jpg

19 sept 5.jpg

Blev mkt glad nu ikväll för morgondagens seminarie är flyttat till på onsdag !! Undra om min lärare Bertil förstod att jag inte hade hunnit gjort seminarieuppgifterna tills imorn :)

Så nu har jag hela morgondagen på mig och kan därmed gå o sova nu, har borstat tänderna så bara att hoppa i säng!

Godnatt!
Sanna Lundkvist
Talangjakten 2009

Föregående

Återgå till Sanna Lundkvists Blog/Träningsjournal