Nu har jag precis ätit middag, blev detta idag och det smakade mkt gott, är proppmätt nu:
Fick till ett mkt bra träningspass, och jag skrev ju fel förut idag var det ju
bröst, biceps och vader, inte mage!
Var inte så supertaggad innan för jag hade mest skolan i huvudet, men det vände snabbt och blev ett mkt bra pass måste jag säga, bra tryck i bröst o i biceps, gillar detta pass, det är grymt.
A. Lutande bänkpress i Smith
B. Framåtlutande kryssdrag
C. Liggande hantelflyes/press
D. Skivstångscurl
E. Sittande lutande hantelcurl
F. Scottcurl (en arm i taget)
G. Stående tåhopp med hantlar
Max 2 set men då är det utökade dropset, dvs 6 set i ett.
Känns som att jag blivit lite grövre, hehe, men det är kanske mkt inbillning också?!
Cardion körde jag som vanligt imorse, gick upp strax innan kl sex för att hinna innan det bar iväg till skolan.
Stressade och så kom det ingen buss, hur glad blir man då !??! Inte glad alls om man heter Sanna.
Så jag blev lite sen men det löste sig ändå.
Gårdagen tillbringades i
Sthlm, kollade lite på stan, men var ej på shopping humör, blev bara trött, köpte iaf en tröja o sen satte jag mig o läste lite. Sen var vi på besök på en mkt fin advokatbyrå, de hade grym utsikt över Sthlm från 12 e våningen kan jag lova. Det bjöds på färsk frukt, godis, vin, öl och snittar men för mig blev det
vatten, så klart

Frestades lite av den färska frukten måste jag erkänna men det är inte särskilt svårt att motstå ändå, vilket är skönt. Äter ju ändå så mkt så jag är inte direkt hungrig ngn gång, eller jo iofs, igår kväll var jag hungrig, var inte hemma från Sthlm förrän efter kl 21.
Nu är det dags för
plugg, även om jag gärna hade kopplat av lite i soffan känner jag, men måste gå igenom det vi gjorde idag för jag var inte riktigt med på allt måste jag erkänna.
Trevlig kväll o
nu hejar vi på SVERIGE !!